(bron: Cultuur + Ondernemen)

interview
Strategie in Beeld – Interview met Michiel Nannen, Toneelgroep Oostpool

Een directeur of zakelijk leider uitgebreid uithoren over ondernemerschap en strategische keuzes: dat deden we samen met publiek tijdens de bijeenkomstenreeks Strategie in Beeld. Nu met elkaar in een zaal zitten nog lastig is, doen we dit via een video interview. In de derde editie: Michiel Nannen, zakelijk directeur van Toneelgroep Oostpool.

Meld je aan voor de live-sessie met Michiel Nannen en ga online in gesprek met Michiel over de de uitdagingen en kansen van Toneelgroep Oostpool.

Het is onacceptabel als we niet onze maatschappij representeren in deze sector. Dat is het mooie van Oostpool op dit moment, dat we een jong en artistiek bevlogen team hebben en dat we ook echt radicaal een afslag willen maken van ‘lang genoeg gepraat over inclusiviteit, we moeten het gewoon doen’. Dat betekent dat we ook echt de mensen die we willen bereiken opzoeken op de plek waar ze zijn en de formules en de aanpak laten aansluiten op hun belevingswereld.

Toneelgroep Oostpool

Toneelgroep Oostpool moest recent omgaan met twee crises: een me-too kwestie en de gevolgen van de Corona pandemie. Oostpool koos er nadrukkelijk voor het meest inclusieve gezelschap van Nederland te worden. Dit interview gaat over de keuze voor dit profiel en het antwoord van de toneelgroep op de genoemde uitdagingen.

Video interview

Boris Franssen en Karen de Meester nemen op locatie een uitgebreid video interview af. Het is een diepgaand gesprek waarin verschillende aspecten van strategie en ondernemerschap aan de orde komen. Deze video is in augustus 2021 opgenomen.